سلام کسی بوده طول سرویکس ۳۳ زایمان بی خطر کرده باشه؟

۶ پاسخ

من بارداری سوممه، تا حالا اصلا نه تو سونو نوشتن نه خودم پرسیدم طول سرویکس رو

واس من ۳۳عه

۳۰ به بالا نرمال حساب میشه

۳۳ ک خوبه.من ۳۱ ام دکترمم چیزی نگفته اوکیه فلان

من آنتی ۳۱بودم دکتر می‌گفت استراحت وفلان .حتی روز زایمانم دهانه رحمم باز نمیشد پیچه پایین نمیومد ک آخر سزارین شدم

۳۳ مگه بده؟

سوال های مرتبط

مامان آراد🩵 مامان آراد🩵 ۶ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وچهارم بارداری