کیا ۵ هفته ‌ و ۳ روز رفتید سنو چیو نشون داد

۷ پاسخ

من عزیز با بتا ۳۹۱ ۵ روز تاخیر سنو واژینال انجام دادم نشون نداد هیچی گفت هیچی نیس

ساک و کیسه زرده

من رفتم فقط ساک بود قرار 8 هفته برم

اگه بتات خوب میره بالا اصلا دکتر نرو تا ۸هفته وگرنه همش سونو واژینال انجام میدن همون بلای ک سر من اوردن

من ۵هفته ۵ روز رفتم سک بارداری و کیسه زرده بود ۷ هفته و ۶ روز رفتم قلبش تشکیل شده بود

۷ رفتم با خیال آسوده

زود نرو بری سونو واژینال انجام میده که اصلا هم خوب نیست

سوال های مرتبط

مامان دوتا وروجک👼👼 مامان دوتا وروجک👼👼 هفته بیست‌وپنجم بارداری