۷ پاسخ

من ۴۰دکتر داد

من اول پنتو‌۴۰ میخوردم ناشتا
بعد کردمش ۲۰ یکی صبح یکی شب
ولی معمولا شبا که حالم خوبه رو نمیخورم

من پنتو میخورمم بهتره40

ناشتا

عزیزم صبحا ناشتا پنتومید۴۰ بخور آب رو آتیشه من کل بارداریم خوردم الانم میخورم نیم ساعت قبل صبحانه خیلی خوبه

سلام فاموتیدین ۴۰ میخورم

۴۰ هر وقت معده ام درد کنه ولی من عرق نعنا بیشتر روم جوابه

من واسه اسید معده میخورم اما هیچ اثری نداره غذا همش تو حلقمه

سوال های مرتبط

مامان فندق جان مامان فندق جان هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان حانیه خانم مامان حانیه خانم ۱۰ ماهگی
مامان گردالی من🐣 مامان گردالی من🐣 هفته سی‌وهفتم بارداری