برای پرده فایمتود من که چند ساله دارم رفلاکس رو به جای پنتوپرازول ۴۰که میخوردم لانزو ۳۰ داد راحتم
میخورم تا آروم بشم اصلأ بد حالیه
تا الان تحول کردم ولی کاری کرده نتونم تکون بخورم زندگیم رو هوای از دست معدم 🥴
من سعی میکنم تحمل کنم و قرص نخورم
من از ۳ ماهگی میخورم
وای خدا ب دادمون برسع فک کردم فقط منم ک درد دارم میکشم
منم فاموتیدین میخورم
من از چهار ماهگی درگیرشم 🤦🏻♀️😮💨🤰🏻🩵
من هم فاموتیدین مصرف میکنم هم پنتوپرازول خیلی وضعیت معدم خرابه 😮💨
وضعیت معدن وند روز خرابه اسید معده گرفتم اصلاا کلافه ام
من رابزول ۲۰ میخورم برا معده
به من دکتر شربت داد
بمنم داده ولی من نخوردم
من
عالیه فاموتیدین ۲۰
روزی شاید ۳ تا هم بخورم
من میخورم راحت شدم بخدا دیوونم کرده بود گاز معدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.