من خیلی اسید معده دارم فاموتیدین ۴۰ مشکلی نداره؟؟

۱۰ پاسخ

گلی اینستا داری فالوت کنم؟

شربت معده بخور اون بهتره من میخوردم یبوستم رفع میکرد

نه من دکتر بهم داده هر ۱۲ ساعت یدونه

ن عزیزم ...

من هر روز میخورم از اول بارداری

خیار بخور

منم ی دونه بیست شبا میخورم

منم همینم

ن بخور
منم معمولا هرروز بعد ناهار یکی میخورم

نه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان گردالی من🐣 مامان گردالی من🐣 هفته سی‌وششم بارداری