رفلاکس ربطی ب خلط داره؟

۳ پاسخ

گاهی اوقات هم خلط گیر میکنه گلوش ن میتونه قورت بده ن بالا بیاره

بله بچه من بالا میاره با خلط ..دکتر گفت چون حساسیت ب پروتئین گاوی داره ..

پی پیش خلطی میشه

سوال های مرتبط

مامان فندق خانم مامان فندق خانم ۶ ماهگی
مامان 🩵تو دلی مامان 🩵تو دلی ۴ ماهگی