خانما این خوبه برا دخترم ۳ ماه ۴ روز

تصویر
۶ پاسخ

فردا میخا ببرم پیش دکتر خودش

نمیدونم دکتر داروخانه داده پلارژین قطره هر ۸ ساعت میدم

اصلا شربت بهش نده.شربت مال دوسال به بالاست

اگه دکتر داده ک حتما خوبه اگه خودت گرفتی ک با مشورت پزشک مصرف کن

فقط قطره پلارژین بده.اونم ۵قطره

گلم برای این سن فقط در مواقع ضروری قطره پلارژین میدن یا نیم سی سی سیتریزین

سوال های مرتبط

مامان نــفسـم🤍💞 مامان نــفسـم🤍💞 ۷ ماهگی