۵ پاسخ

سونو وزن بدی کیسه اب هم بهت میگن ..حدپدا ۵۰۰-۶۰۰ تومن

۵۰۰ با بیمه

من تازه رفتم ، ۵۰۰

۵۰۰ ۶۰۰ من دادم

۵۰۰ تا ۸۰۰

سوال های مرتبط

مامان پندار و دلدار مامان پندار و دلدار ۸ ماهگی
مامان همتا مامان همتا روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی مامان نی نی ۱۰ ماهگی