مامانای عزیز کسی میدونه هزینه سونو رشد سال جدید چقدره؟؟ 🙏🏻

۲۴ پاسخ

نزدیک ۳میلیون

من رفتم۱۴۰۰بود بابیمه تامین اجتماعی

۱میلیون و ۳۹۲ هزار تومن آزاد ۲۰۰ و خرده ای با بیمه ش کم میشه

من توی بیمارستان یاس کلینیک طب مادر و جنین امروز انجام دادم ۵۲۳ تومن.

من 30فرودین رفتم1400

من رفتم 1400

ولی بعد سال تحویل ۱۲۰۰ دادم گفتن تعرفه ها رفتن بالا حتی ازمایشات ی ازمایش سی بی سی خون دادم شد ۲۰۰

منم قبل عید رفتم ۵۸۰ بود

۱۴۰۰ .

۱۲۰۰۰

متخصص رادیولوژی تقریبا یک الی یک ونیم
پرینالوژی ۳ونیم الی ۴ونیم

من هفته پیش رفتم با بیمه ۱۷۰۰

من‌رفتم ۱/۷۵۰

من امسال با بیمه رفتم 1150 پارسال اسفند دادم 550 آزاد
البته شهر با شهر فرق داره قیمتا همدان اینجوری بود

من دیروز رفتم ۳میلیون و چهارصد و هفتاد

من با بیمه تامین ۱۴۰۰‌ دادم چند روز پیش

من دوروز پیش رفتم ۲۷۰۰ ازاد
۲۵۰۰ با بیمه تامین اجتماعی🤕🤕🤕🤕🤕🤕🤕😭
قبل عید اسفند ماه رفتم ازاد ۶۸۰
بیمه ۴۸۰

من ۱۵فروردین انجام دادم با بیمه تامین شد ۱۴۰۰

من ۹۶۰رفتم ۱۶فروردین

رفتم ۱۶۰۰بود

۱۵۰۰ سونو رشد فقط دالپر ۳۵۰۰

من زنگ‌زدم سونوگرافی سلامت گف ۱۴۰۰
به سونوگرافی ابن سینا هم زنگ زدم گف نزدیک ۲تومن

سوال منم هس🙂

سوال منم هست

سوال های مرتبط

مامان ایهان مامان ایهان هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نخود مامان نخود هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان مهراد کوچولو مامان مهراد کوچولو ۹ ماهگی
مامان سید علی✨️🐣✨️ مامان سید علی✨️🐣✨️ هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان فندق مامان فندق ۱ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وسوم بارداری