۹ پاسخ

من خوابیده چون راحت تر غذا میخوره

مگه خوابیده میشه!
نشسته بهتره

من میشینه ی بالش میزارم پشتش چون خوابیده اصن غذا نمیخوره

من میدوم دنبالش غذا بهش میدم یجا بند نمیشه

من تو صندلی غذاش میزارم

رو صندلی غذا خوابیده خیلی خطرناکه

من رو صندلی غذا مینشونم

من بغل خودم مینشونم

چون‌نمیشینه گردنشو بالا تر از بدنش نگه میدارم غذا میدم

سوال های مرتبط

مامان کایرا مامان کایرا ۱۲ ماهگی
مامان مامان آرسام♥️ مامان مامان آرسام♥️ ۱۶ ماهگی
مامان آرام👫آراد مامان آرام👫آراد ۱ سالگی