۵ پاسخ

من به جای مولتی ویتامین به بچم همچنان ویتامین آد میدم + قطره اهن . چون مولتی ویتامین ها طعم دار هستن و برای الرژی بچم خوب نیست و اینکه فرقی با آد ندارن آد بهترم هست

من هنوزم میدم بستگی داره ب بچه و اگه لازم باشه دکتر خودش میگه بده یان

من هنوزم میدم بستگی داره ب بچه و اگه لازم باشه دکتر خودش میگه بده یان

دکتر اهن و مولتی میده

نه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان جوجو مامانی🍯🐣 مامان جوجو مامانی🍯🐣 ۱۳ ماهگی
مامان 🤍معجزه خدا🤍 مامان 🤍معجزه خدا🤍 ۱۱ ماهگی