۴ پاسخ

منم سه روزه درگیرشم رفتم بیمارستان nst دادم انقباضات پراکنده داشتم الانم فقط استراحت میکنم و خودمو گرم نگه داشتم

نه منم از صبح درگیرشم حالم بده

انقباضاته

منم نیم ساعتی هست زیر دلم میپیچه انگار هر لحظه ممکن پریود شم 😐

سوال های مرتبط

مامان رستا و تودلی مامان رستا و تودلی هفته سی‌وهفتم بارداری