۷ پاسخ

یک ازمایشگاه دیگه ام برو ازمایش بده
شاید اشتباه کرده یاسونو برو عجله نکن خدابزرگه

یکم درد داره ولی زیاد نیست و دو تا لخته میفته ازت نترس

طناب نزن اگه فعالیت فقط پیاده روی وگرنه افتادگی میگیری بتا اومده پایین خودت خونریزی می‌کنی با این بتا کورتاژ نیاز نیست مریم گلی بومادران عروسک پشت پرده من گرفتم دم کردم خوب بود پاک شد رحمم

گرمیجات بخور کاچی خیلیی تاثیر داره چای زعفرون

منم ۵ هفته تو خونه الان پنج روزه سقط شده چون قلب نداشته خودش میفته ایشالا ب زودی باردار میشی

مگه ساک یا جنینی دیده شده بود؟
اگر نه ک تو خونه خودش می افته منم مثل شما بودم کورتاژ نیاز نیست فک کنم
لکه بینی داری؟

ان شاءالله خدا جاشو سبز میکنه گلم

سوال های مرتبط

مامان ناناسی مامان ناناسی هفته شانزدهم بارداری
مامان مامان تودلی مامان مامان تودلی ۷ ماهگی
مامان مامان نی نی👼🤍 مامان مامان نی نی👼🤍 هفته نوزدهم بارداری
مامان جگرگوشه❤️ مامان جگرگوشه❤️ قصد بارداری
مامان maryam مامان maryam هفته هفدهم بارداری
مامان هدیه زهرا🫀🌺 مامان هدیه زهرا🫀🌺 روزهای ابتدایی تولد