۸ پاسخ

بهتره بری پیش دکتر عزیزم اینجا ک کسی تو این چیزا تخصص نداره بیخود از بعضی ها ممکنه استرس بگیری

نه عزیزم دلنبد به آزمایش و سنو بسپارش به خدا حتما استرس داشتی واسه همون کمتر نشون داده
بتا اولی چند بودی

انقدرم استرس به خودت نده همه مثل هم نیستن دیدم چند تا گفتن ماهم این جور بودیم سقط شده ولی هستن کسایی که سالمم دنیا امده باید اروم باشه استرس خودش سمه

هردو آزمایشو یجا انجام میدادی

توکلت ب خدا باشه عزیزم

چند روز تاخیر بتا ۲۶۶ هست؟؟

نترس بسپر به خدا به جای این تیتر بتا برو اون مطمئن تره

مگ چند بوده؟

سوال های مرتبط

مامان جوجو من🥹🩷 مامان جوجو من🥹🩷 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان جوجو من🥹🩷 مامان جوجو من🥹🩷 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان اوا مامان اوا هفته سی‌ویکم بارداری
مامان مامان فندق مامان مامان فندق روزهای ابتدایی تولد
مامان عماد مامان عماد هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان مامان پسته مامان مامان پسته هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان دخملیم 💕 مامان دخملیم 💕 هفته شانزدهم بارداری
مامان عشق❣️ مامان عشق❣️ هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان فندوقم مامان فندوقم هفته هفتم بارداری