بهتره بری پیش دکتر عزیزم اینجا ک کسی تو این چیزا تخصص نداره بیخود از بعضی ها ممکنه استرس بگیری
نه عزیزم دلنبد به آزمایش و سنو بسپارش به خدا حتما استرس داشتی واسه همون کمتر نشون داده
بتا اولی چند بودی
انقدرم استرس به خودت نده همه مثل هم نیستن دیدم چند تا گفتن ماهم این جور بودیم سقط شده ولی هستن کسایی که سالمم دنیا امده باید اروم باشه استرس خودش سمه
هردو آزمایشو یجا انجام میدادی
توکلت ب خدا باشه عزیزم
چند روز تاخیر بتا ۲۶۶ هست؟؟
نترس بسپر به خدا به جای این تیتر بتا برو اون مطمئن تره
مگ چند بوده؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.