قنداق فرنگی خوبه یا قنداق نخی چسبی؟ کیا تجربه دارن

۲ پاسخ

جفتش برای یه تایم کوتاه استفادت میشه
ولی با توجه به اینکه تابستون نی نی میاد
چسبی نیازت نمیشه
من خودم گرفتم
ولی چون پاهاشون باید آزاد باشه
استفادم نشد
با رواندار نازکش می بستمش

چسبی خوب نیست من گرفتم اصن ی چیز چرته

سوال های مرتبط

مامان قلب مامان قلب روزهای ابتدایی تولد
مامان فاطمه زهرا مامان فاطمه زهرا هفته بیست‌ودوم بارداری