۹ پاسخ

خوب کاری کردی خواهر چ معلوم شاید ۳ ماه دیگه قیمت ها ۳ برابر شد

منم امسال تم ماشین راهسازی میزنم میکشم این میپزم

تصویر

پس من تنها نیستم که فکرم درگیره چه تمی میخوای بزنی عزیزم چکارا میخوای کنی ؟

چه قشنگ

انشالله تدارک جشن دومادیش رو بگیری عزیزم🤩🤩🧿

من پارسال بادکنک فویلی ۳ خریدم😂

مبارک باشه از منم ۴ماه دیگه هست

ای خدا حتما برنامه داری برای تولدش

مبارک باشه

سوال های مرتبط

مامان معین مامان معین ۳ سالگی
مامان عشقای مامان مامان عشقای مامان ۳ سالگی