خوب کاری کردی خواهر چ معلوم شاید ۳ ماه دیگه قیمت ها ۳ برابر شد
منم امسال تم ماشین راهسازی میزنم میکشم این میپزم
پس من تنها نیستم که فکرم درگیره چه تمی میخوای بزنی عزیزم چکارا میخوای کنی ؟
چه قشنگ
انشالله تدارک جشن دومادیش رو بگیری عزیزم🤩🤩🧿
من پارسال بادکنک فویلی ۳ خریدم😂
مبارک باشه از منم ۴ماه دیگه هست
ای خدا حتما برنامه داری برای تولدش
مبارک باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.