۴ پاسخ

حمیدرضا توکلی

یه تجربه هم راجع به دکتر سمیع‌زاده من بردم ازش راضی نبودم چون به ۵ الی ۱۰ نفر یه تایم نوبت میده و خیلی معطلی داره از خود دکترم خوشم نیومد
مثلاً من می‌گفتم اینو میدم حس می‌کنم خوبه می‌گفت خب پس همینو بده انگار دکتر نبود نمی‌دونم متوجه منظورم میشی یا نه
ولی دکتر توکلی هم توش کارش جدیه هم خیلی دکتر خوبیه و اصلا معطلی نداره دختر من تو ۱۰ ماهگی استپ قدی گرفت و دندون نداشت با داروهایی که دکتر داد الان قدش خدا رو شکر ۷۹ و ۶ تا دندون داره

دکتر سمیع زاده

جهانشهر
دکتر سمیعی زاده

سوال های مرتبط