من همش چند روز گوشی ذستم بذه برا نی نی؟

۸ پاسخ

نه عزیزم

گوشی میگن بخاطر سیم کارتش ک اشعه داره

اشعه اش خطرناکه برا مغز جنین ، موقع خواب حتما اینترنت گوشیتو خاموش کن و دور از خودت بزار ، کنارت یا بالا سرت اصلا نباشه

پروفایلت سونو انومالی؟چرا این رنگیه؟

من‌کل زندگیم گوشیه چه جوری بزارم کنار

من گوشی ازدستم نمیفته

من کلا با گوشی زندم😂😂

منم همش دستمه

سوال های مرتبط

مامان ماوی🥹🩵😍🫠 مامان ماوی🥹🩵😍🫠 روزهای ابتدایی تولد
مامان تو دلیم مامان تو دلیم هفته سی‌ویکم بارداری
مامان شاهان🩵🤱🏼 مامان شاهان🩵🤱🏼 روزهای ابتدایی تولد
مامان دیارا 🧚 مامان دیارا 🧚 هفته بیست‌وهفتم بارداری