سلام از کی میتونم پیسکویت مادر به پسرم بدم

۶ پاسخ

تا قبل از ۲سالگی قند ممنوعه عزیزم بعدش هم هرچی ندی بهتره هیچ خاصیتی نداره

چرا باید بیسکوییت مادر بدی؟
بدترین چیزی که میتونی به بچت بدی همینه

من میدم بهش عصر ها

خاصیتی نداره ولی اگه خواستی بدی با شیرخشک یا آب جوش براش نرم کن عزیزم

فرقی نمیکنه، من گاهی باچایی میدم

فک کنم از 6

سوال های مرتبط

مامان شاهان تپلم مامان شاهان تپلم ۱ سالگی
مامان آرن👶🏻🍋 مامان آرن👶🏻🍋 ۱۴ ماهگی
مامان سپهروکارن مامان سپهروکارن ۱۳ ماهگی