۴ پاسخ

ندادم بهش چون دست بچه میبینه شور میزنه ک بهش بدیم گفتم اگه ضرر نداره ک بهش بدم

نده اصلا. بدرد نمیخوره ضرر هم داره

اگه بچت اشتهاش خوبه نده اصلا بذار بعد از یکسالگی

بیسکوییت مادر هیچ ارزش غذایی نداره

سوال های مرتبط

مامان سلين و تودلي مامان سلين و تودلي هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان ❣️دل‌آرا❣️ مامان ❣️دل‌آرا❣️ ۱۶ ماهگی