از کی میتونم به پسرم بسکوییت مادر و ماست بدم؟

۵ پاسخ

بیسکویت مادر زیاد ارزش غذای نداره من ندادم قندم داره

بیسکویت نده... سویق یا اگه نشد سرلاک بده... ماست پروبیوتیک یا ماست ماجان از شش ماه میتونی بدی

بیسکویت مادر خاصیت غذایی نداره من بهش ندادم
ماست هم دکتر به من از ۷ ماهگی گفت بدم

بیسکویت اصلا چیز خوبی نیست بهتره ندی

من از پنج ماهگی بیسکویت دادم ولی ماست ۸ماهگی باید بدی

سوال های مرتبط

مامان آرن👶🏻🍋 مامان آرن👶🏻🍋 ۱۴ ماهگی
مامان محمد حسین❤😍 مامان محمد حسین❤😍 ۱ سالگی