بیسکویت مادر زیاد ارزش غذای نداره من ندادم قندم داره
بیسکویت نده... سویق یا اگه نشد سرلاک بده... ماست پروبیوتیک یا ماست ماجان از شش ماه میتونی بدی
بیسکویت مادر خاصیت غذایی نداره من بهش ندادم
ماست هم دکتر به من از ۷ ماهگی گفت بدم
بیسکویت اصلا چیز خوبی نیست بهتره ندی
من از پنج ماهگی بیسکویت دادم ولی ماست ۸ماهگی باید بدی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.