۲ پاسخ

من ده تا کیت زدم روزی یکی هرروزم مثبت میشد نمیدونم کیت خراب بود یا من زیادی تخمک گذاری داشتم🤣 ماه بعدش باردارشدم

مثبته دیگه

سوال های مرتبط