۶ پاسخ

اره عزیزم نترس از ۲۰هفته ببعد متوجه میشی

من از ۲۱ متوجه شدم

کم کم از‌ترکیدن حباب شروع میشه تا تکون خوردناش و لگد زدناش

بله

منم حباب این چیزا حس نکردم مستقیم یروز شروع کرد لگد زد ، هنوز دیر نشده انشالله خیلی زود حس میکنی

اره هنوز زوده از هفته ۲۰ به بعد اونموقع حس میکنی قشنگ

سوال های مرتبط

مامان اریا و آرسام مامان اریا و آرسام هفته سی‌وسوم بارداری