خانما ب بچم چجوری انجیر بدم و‌توی چ غذاهایی؟!؟

۲ پاسخ

انجیر آلرژی زا هستش حتما تست بگیر و مقدار کم بده

من برای یبوست پسرم امروزچهارتاانجیر تولیوان انداختم روشم نصفه آبجوش ریختم گذاشتم تانرم بشه درشم بستم بعدابشوریختم توشیشه شیردادمش خورد

سوال های مرتبط

مامان مامان علی مامان مامان علی ۱ سالگی
مامان آقا دایان🥹💙 مامان آقا دایان🥹💙 ۱۴ ماهگی
مامان دوگل پسر👩‍👦🌹 مامان دوگل پسر👩‍👦🌹 ۱۱ ماهگی
مامان لیاناجانم😍 مامان لیاناجانم😍 ۱۳ ماهگی
مامان 🩷... مامان 🩷... ۹ ماهگی