۱ پاسخ

مثل واکسن دوماهگیه
دوتا تزریقی دوتا هم خوراکی
قطره استامینفونم ک اون اول اگه تب داشت چهار ساعت روز بعدش هر شش ساعت

سوال های مرتبط

مامان پرنسس(نِلا👼🏻🩷) مامان پرنسس(نِلا👼🏻🩷) ۱۷ ماهگی
مامان عسلچه🍯



❤️❤️❤️❤️ مامان عسلچه🍯 ❤️❤️❤️❤️ ۸ ماهگی