۳ پاسخ

من بعد از ۷۰روز از سزارینم که گذشت ترشح زرد داشتم و دیگه نیومد فک کنم طبیعیه

عفونت
دکتر

دقیقا منم دارم
احتمالا عفونت باشه
من میخوام فردا برم دکتر

سوال های مرتبط

مامان دوتا عشق مامان دوتا عشق ۱۲ ماهگی
مامان فسقلی خانم 🥹 مامان فسقلی خانم 🥹 ۹ ماهگی
مامان عشقولها مامان عشقولها ۲ ماهگی
مامان رادین مامان رادین ۳ ماهگی
مامان ایاد مامان ایاد ۱۶ ماهگی
مامان نورا مامان نورا ۸ ماهگی
مامان دو هدیه خدا مامان دو هدیه خدا ۶ ماهگی