۴ پاسخ

عادیه

اره تو گهواره نوشته چون گردش خون مادر زیاد میشه بعضیا خون دماغ میشن و طبیعیه

منم میشم گاهی

اره اگر ادامه دار بود بهتر بری دکتر وگرنه عادیع تویه بارداری

سوال های مرتبط

مامان بمونه واسمون🩷 مامان بمونه واسمون🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان نیلا🌊 مامان نیلا🌊 ۸ ماهگی
مامان دختر‌قشنگم💕 مامان دختر‌قشنگم💕 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان دلبندم مامان دلبندم هفته سی‌وپنجم بارداری