جزو علایم همین هفته هاس
توی گهواره هم زده ، مخصوصا اگر آسپرین میخوری یا آمپول میزنی هم احتمالش بیشتر میشه
من الانممیشمگاهی نه اینک پر خون باشه ن درحد یکی دو قطره میاد
دکتر گفت ی کاسه اب بزار رو بخاری بخور کنه
و دماقتو چرب کن
طبیعیه منم تا الان بعضی موقع ها خون دماغ میشم چون که آسپرین هم میخورم خونم بند نمیاد
آره عزیزم منم دو روز پیش خون دماغ کردم تو نت زده بوده طبیعیه
اسپرین میخوری؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.