بله عزیزم من تا الان چند بار خون دماغ شدم
تو هفته ۱۴ طبیعیه ۱۵ رو نمیدونم
میگن بخاطر تغییرات هورمونی عادی خیلی ها اینجور میشن
من تو این هفته ۲ بار شدم صبح پا میشم در حد چند قطره نمیدونم چرا نمیدونم بخاطر قرص اسپرین خطرناک بنظرتون
نه اصلا حتما به دخترت بگو
فشارت بالا نباشه
یا خونت رقیق نشده باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.