خانما شماهم تو هفته ی من خون دماغ میشین؟

۵ پاسخ

بله عزیزم من تا الان چند بار خون دماغ شدم

تو هفته ۱۴ طبیعیه ۱۵ رو نمی‌دونم

میگن بخاطر تغییرات هورمونی عادی خیلی ها اینجور میشن

من تو این هفته ۲ بار شدم صبح پا میشم در حد چند قطره نمیدونم چرا نمیدونم بخاطر قرص اسپرین خطرناک بنظرتون

نه اصلا حتما به دخترت بگو
فشارت بالا نباشه
یا خونت رقیق نشده باشه

سوال های مرتبط

مامان ژینا گلی🎀 مامان ژینا گلی🎀 هفته بیست‌وششم بارداری