۶ پاسخ

ماجان یا گل بانو

اصن نخری بهتره فقط یدونه بگیر جاهای ک نمیتونی جیزی درست کنی بده

سرلاک ایرانی شکر داره زیر یک سال ندید

سرلاک که زوده

میگن زودندین بچه درآینده ب مشکل میخوره

من فرنی برنج میدم
خودمم داخلش بادوم پودر شده میریزم

سوال های مرتبط