خانما سونوی ۳۷ هفتم چطوره

تصویر
۵ پاسخ

عزیزم خوبه میشه سونو قبلیتم بذاری از نوشته هاش مثلا سونو ۲۸ هفته یا ۳۲ اگر داری بذاری ممنون

خوبه خدا را شکر عزیزم انشاءالله به سلامتی زایمان کنی

خیلی خوب
زایمانتم طبیعیع یعنی میتونی طبیعی زایمان کنی
منتظر باش دردت بگیره

بله شکر خدا

عالیه گلم بسلامتی

سوال های مرتبط

مامان مروا کوچولو💗🍭 مامان مروا کوچولو💗🍭 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان آنیسا مامان آنیسا ۱۰ ماهگی
مامان رستا🥰 مامان رستا🥰 ۷ ماهگی
مامان 🐣مهیار🌙 مامان 🐣مهیار🌙 ۲ ماهگی