خانما مایع امونتیک ۱۵ تو هفته ۳۷ چطوره؟

۲ پاسخ

بری من امروز رفتم شانزده بوددکترگفت خوب خداروشکر
بخاطر قندم رعایت میکردم

من ۳۳ هفته ۱۱ بود الان ۳۴ ،، ۱۵ خوبه ک

سوال های مرتبط

مامان رضا🍼💙 مامان رضا🍼💙 ۷ ماهگی