۱۵ پاسخ

من با ۲۲۰۰ بدون درد داشتن تو ۳۷ هفته زایمان طبیعی کردم
هرچیزی ممکنه
منم ختم بارداری داد دکترم

واسه کم بودن ختم بارداری نمیدن پارگی شدید میدن تازه سوزنی پاره باشه امپول ریه میدن استراحت میدن بستری میکنن هر موقع خیلی کم شد زایمان میکنی

عزیزم منم 36 هفته بودم اب دور جنین کم بود دکتر ختم بارداری داد با امپول فشار بدنیا اومد ولی خیلی سخته با امپول فشار🤐🤐🤐🤐

عزیزم من دخترم کم وزن داشت باسروم شد 2100دکترم ختم بارداری دادتو 37هفته طبیعی زایمان کردم باقرص زیرزبون گذاشتن وداخل رحمم کوچولو شماوزنش خوبه فک نکنم ختم بارداری بدن تا 40هفته وزن میگیره امکان داره برانشتیت ختم بارداری بدن اونم طبیعی زایمانت می کنن

مایع امونتیکت چنده عددش؟

من پسر اولم رو ۳۶ هفته زایمان طبیعی کردم بخاطر پارگی کیسه آب

من بچم وزنش کمه.ی هفته پیش2260بود براهمین ختم بارداری دادن بهم
دوشنبه نوبت سزارین دارم

منم وزنش ۳۵ هفته ۵ روز اینا ۲۳۰۰ بود اب دورش ۶ تا الان نگهم داشته ولی من خودم سزارین اختیاری مخاستم ولی ماما ها بهداری کلا مگفتن سز میشی

چرا وزنش کمه انقدر

منم الان هفته 37هستم عصر سنوگرافی رفتم وزن بچه 2500بود ولی آب دور جنین کم بودش دکتر برای یه شنبه 15اردیبهشت نامه نوشت سزارین بشم گفت نمیشه بیشتر از این نگه داشت
احتمالا برای شما هم همینطور باشه

وزنش تو ۳۷ هفته ۲۲۵۰ هس؟🤔

چرا میتونی ولی اگه نوار قلبش خوب نباشه میبرن اورژانسی سزارین

سوزن فشار میزنن بخوان ختم بارداری بدن

چرا عزیزم میتونی،منم تو ۳۷هفته زایمان طبیعی داشتم اب دورش خیلی کم بودجوری که دنیا اومد دست وپاهاش زخم شده بود

فک کنم سزارینی

سوال های مرتبط