۲ پاسخ

من توی ۳۸ هفته ۹ ونیم بود گفت نرماله خواهر اگه سزارین میخوای ریسک نکن منم فکر میکردم دهانه رحم بازنمیشه سزارین میشم ولی خب طبیعی ب دنیا اومد

90؟؟؟؟؟
چرا من هر سری میرم میگه 15 یا 13 اینا

سوال های مرتبط