۳ پاسخ

برامن کم شد بعد. دهانه رحمم اصلا باز نشد
عامل اصلی سزارین

دکتر من می‌گفت این هفته ها باید ۱۳ اینا باشه🥲من ۲۸ هفته ۱۱ بود گفت هنوز خوبه چون بالای ۱۰

چون جنین بزرگ میشه،

سوال های مرتبط