خانما مگه ۳۸ هفته زایمان سزارین نمیکنن درسته

۴ پاسخ

بمن گفت ۳۸ هفته و ۱ روز به بعد
ی روز قبلش هم باشه حتی سزارین نمیکنم

که دقیق شد ۳۸ و ۱ روز
۳ خرداد

چن روز از ۳۸ هفته بگزره مثلا سه چهار روز
من که ۳۹ هفته و ۲ روز نوبت داد
شکم اول بیشتر بمونه بهتره

دکتر من ک ۳۸ تموم گفته
۳۸ هفته و ۱ روز

بله از پایان ۳۷ و ۳۸ نامه سزارین میدن

سوال های مرتبط