سزارین رو مگه تو هفنه ۳۸ نمیکنن...چرا دکتر من ۳۹ هفته نوبت داده پس

۸ پاسخ

بهتر وزن میگیره

برا منم گفت ۳۹ هفته رفتم عوض کردم تاریخمو البته که سزارین اختیاری ام
اما حس کردم ۳۹ هفته شاید درد زایمان بگیرتم چون بچه پایینه
دیگه ۳۸ هفته و ۱ روز زدم

وزن بچه بیشتر میشه دیگه
شاید وزن بچت کم بود
چه قدر بود؟

خب ۳۹ هفته اگر دردت بگیره چیکار باید بکنی؟؟

ایرادی نداره عزیزم
من بچه اول پسرم ۳۹ هفته و ۳/۴ روز بود درآوردن
این دومی هم گفتن ک انشالله ۳۸ هفته و ۴/۵ روز

بعضی اوقات بستگی به خود بچه داره

برا من ۳۷ هفته

هرچی بیشتر بمونه برا بچه بهتره ها
ولی در کل دختر رو میشه 38 هفته بیرون آورد پسر رو 39

سوال های مرتبط