۵ پاسخ

بستگی داره چقدر باز بشه رفیقم از صبح تا عصر دردش رو کشید همش ۵سانت باز شد آخرش سزارین شد

اگر کله نی نی بیاد توی کانال زایمان .نه

اگه سزارینی باشی نمیزارن طبیعی زایمان کنی

به اینا فکر نکن ،تو سزارین میشی
(خودمم فکر میکردم بچم زودتر دنیا میاد طبیعی میشه چون از طبیعی زاییدن میترسیدم)

تو کانال هم به راحتی نمیره خداقل ۸ سانت باید باز بشی .نامه از دکترت داشته باشی و حتی کیسه ابت پاره باشه باز میشه سزارین کرد

سوال های مرتبط

مامان رقیه جون💖 مامان رقیه جون💖 هفته دهم بارداری
مامان علی آقا🩵 مامان علی آقا🩵 روزهای ابتدایی تولد