سلام دوستان بهداشت کی باید برم ثبت نام کنم؟؟

۷ پاسخ

اگه پیش متخصص میری بزار ۱۸ هفته به بعد برو هم پرونده تشکیل میدی هم صدای قلبش چک میکنن قبلش هیچ کاری نمیکنن برات

بذار سونو تشکیل قلب که دادی بعد برو

البته من دکترم آزمایشم واسم نوشته بود اونم بردم

باسنوتشکیل قلب برو..واسه تشکیل پرونده

بهداشت من سرهر دو همون اول رفتم چون بهداشت ما ب شدت خوبو پیگیره و واقعا راضیم

بهداشت هرچی سری تر بری بهتره چون تو بیمارستان بخوای زایمان کنی گیر میکنی

لهداشت خیلی کاری نمیکنن ، هر وقت بری ، الان بیشتر برای کالابرگ یسنا میرن خانوما که بگیرن اونم دهک ۱ تا ۳

سوال های مرتبط

مامان قلبم ایلیا مامان قلبم ایلیا ۴ ماهگی
مامان آرکان مامان آرکان روزهای ابتدایی تولد
مامان نینی مامان نینی ۶ ماهگی
مامان تودلی👶💙 مامان تودلی👶💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان نخودچی مامان نخودچی هفته بیستم بارداری