سلام
از کی باید برم بهداشت؟

۸ پاسخ

اگر پیش متخصص میری فکر نکنم نیاز باشه بری بهداشت، من سر بچه قبلیم نرفتم تا وقتی پسرم بدنیا اومد واسه واکسن میرفتم

آزمایش چکاپ و سونو قلب

خیلی ممنون🙏🏻🌸

با سونوی تشکیل قلبت میتونی بری برای تشکیل پرونده

دیگه از الان میتونی
با آزمایشت یا بتات برو

سلام وقتیکه سونو تشکیل قلب گرفتین

فک کنم بعد تشکیل قلب

الان دیگه باید بری

سوال های مرتبط

مامان 💙آرسام🩵 مامان 💙آرسام🩵 ۸ ماهگی
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته سی‌وسوم بارداری
مامان نخودچی مامان نخودچی هفته بیستم بارداری
مامان توت فرنگی🍓😍 مامان توت فرنگی🍓😍 هفته دوازدهم بارداری