خانوما از چند ماهگی کم کم فرنی اینارو میدین به بچه

۷ پاسخ

از ۶ ماهگی بهتره بدیم زود نمیدم باشیر سیر میشه دیگه

وقتی وزنش خوب باشه میتونی بدی

از ۶ ماهگی غذای کمکی همون فرنی اینا شروع میشه

هر وقت دکترش بگه

۱۲ چهر ماهش میشه پسرم شروع میکنم سر دخترمم چهار ماهگی شروع کردم راضی بودم

من از پایان ۵ ماهگی دادم

من یک هفتست میدم

سوال های مرتبط

مامان علیسان ،کیان مامان علیسان ،کیان ۱۳ ماهگی
مامان علی اصغروآنیا مامان علی اصغروآنیا ۱ ماهگی
مامان غزل و محمد طاها مامان غزل و محمد طاها ۵ ماهگی
مامان نی نی کوشولو مامان نی نی کوشولو ۱ سالگی
مامان نفس کوچولو مامان نفس کوچولو ۳ ماهگی