خانمهایی هم هفته من کدوم قرص خیلی مهم ک باید بخوریم

۵ پاسخ

باید طبق وزنت نیازا بدنت دکترت بگه
همه مکمل میخورن ولی فرق دارن باهم
مثلا من هفته ای 2بار میخورم
مولتی ویتامین ک صورتی رنگ جلدش چاقم کرد دیگ نمیخورم

قرص اهن من بهداشت دادم فلوک اسید ویتامین د سه دیگه نخورم باز دکتر یه نمونه دیگه بهم داد اونا میخورم این چندتایی بهداشت داد نخوردم دکتر نمیری تا بهداشت منطقه تون برو بهت میگه

فلوک اسید ویتامین د3بخور اگه دکتر بری دوسه نمونه قرص میدت من رفتم چند نمونه بهم داد

دکتر به من مکمل داده

مولتی ویتامین

سوال های مرتبط

مامان هایلین مامان هایلین روزهای ابتدایی تولد
مامان زندگی♥ مامان زندگی♥ ۹ ماهگی