۱۰ پاسخ

منم کیست داره بچم 😢

سلام کسی بوده جنینش کیست کرویید پلکسوس دوطرفه داشته باشه سلفری وآمنیوسنتز نرفته باشه و رفع شده باشه؟

ب امید خدا همتون کیست هاتون رفع شده

من ۱۸ هفته که رفتم داشت بعد ۲۴ هفته که رفتم دیگه نبود

منم باید سنو مجدد برم نمیدونم استرس دارم خیلی

بنظر من الان نرو ی ماه دیگه برو بیخیالش شو بسارش بخدا جذاب میشه

ن هرچی دیر تر. بری بنفع خودتت چون
اینا خود بخود جذاب میشن

من ۲۸ هفته رفتم از بین رفته بود عزیزم 🎀

اصلا کفت طبیعیه نگرانش نباش تا زایمان میره

من 18 هفته رفتن ک گفتن کیست داره بعد 28 هفته رفتم

سوال های مرتبط

مامان فینگیل پری خان مامان فینگیل پری خان هفته سی‌ودوم بارداری
مامان فینگیل پری خان مامان فینگیل پری خان هفته سی‌ودوم بارداری