سلام‌خوردن باقلاواسه بچه یکساله ضررداره‌؟

۷ پاسخ

سلام عزیزم من ساجده هستم با اک دیگ اومدم درخواست دوستی بده

بچه هایی که فاویسم اند اصلا و ابدا نباید باقلا بخورند تو آزمایش های اولی که بچه بدنیا میاد می‌گیرند بنظرم اگه مشکل داشته باشند به پدر و مادر میگن

امکان داره دلدرد بشه

من میدم هیچی نشده
برا بچه های فاویسم مضره

یکمش ضرر نداره. فقط سعی کن شب ندی بهش.

قند و شکر مضره

من تاحالا ندادم میترسم

سوال های مرتبط

مامان هیراد مامان هیراد ۱ سالگی
مامان بی نام مامان بی نام ۱ سالگی
مامان مامان سفید برفی مامان مامان سفید برفی ۲ سالگی
مامان آسنا💖حسنا💖 مامان آسنا💖حسنا💖 ۱ سالگی
مامان کیانا🥹🫶🏼 مامان کیانا🥹🫶🏼 ۱ سالگی
مامان کایان و رایان مامان کایان و رایان ۱ سالگی
مامان نازنین زهرا مامان نازنین زهرا ۱۷ ماهگی