دوستان سونو هفته پنج آزاد بریم هزینش چقدره

۵ پاسخ

شکمی ۵۶۰

من رفتم ۴۰۰ خرده بود

ولی به نظر تا هفت یا هشت هفته نرو سونو چون ممکنه بگه باید تکرار کنی و هی آدم نگران و مضطرب میشه
من خودم شیش هفته رفتم همه چی اوکی بود ولی ضربان نداشت گفت باید دوهفته دیگه برم بعد الان همش نگرانم چی بشه

من قبل بارداری واژینال رفتم لکه بینی نداشتم

دیروز انجام دادم ۸۵۰ تومن

سوال های مرتبط

مامان نیک مامان نیک هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان آرسام مامان آرسام ۲ ماهگی