کیا ۶ دی شنبه زایمانشونه😍

۱۶ پاسخ

به سلامتی زایمان کنییید
برای منم دعا کنید🩷

من😍❤️❤️❤️

من ۵ دی

بسلامتی زایمان کنی....بعدش حتما بیا از تجربه زایمانت بگو

من هفت دی زایمان میکنم

من پنجشنبه میرم معلوم میشه تاریخم ولی احتمالا همون ۶ یا ۷ باشه 🥲

منم شنبه وقت زایمان داده ولی گفت شنبه معاینه میکنم اگه خیلی پایین بود بچه رو برمیدارم اگه نه تا ۱۰ ام صبر میکنم

وای خدا چی ی نمونده ۴روز دیگ‌ زایمان می‌کنی 🥹

منم ۶ دی بود عجله کرد ۲۹ آذر اومد😁

اولین روز آخرین پریودت کی بوده؟
من ۱۸ فروردین بودم زایمانم میشه ۱۸ دی

بیا گروه دیگ

من احتمالا
شایدم ۹دی

من ۴ دی

من،انقدر استرس دارم که میگم کاش الان ۳۰هفته بودم

پس من ۴ دی نبودی

منننن

سوال های مرتبط

مامان نلین و نیلای مامان نلین و نیلای ۱۲ ماهگی
مامان فـــــراز👶 مامان فـــــراز👶 ۶ ماهگی
مامان آریا مامان آریا ۱ ماهگی
مامان کارن🩵 مامان کارن🩵 ۱۲ ماهگی
مامان MAHYA & BABY مامان MAHYA & BABY ۶ ماهگی
مامان آرن مامان آرن ۱۰ ماهگی
مامان رضا مامان رضا ۱۲ ماهگی
مامان آوینا مامان آوینا ۷ ماهگی