۷ پاسخ

توی چهار ماهگی باید دوبرابر وزن تولد باشن .

دختر من ۴کیلو بود

خوبه.

من بدنیا اومد 3500 4 ماهگی 7800 که بهداشت میگفت اصافه وزن داره🤔

دختر من ۴ ماهگی ۶۲۰۰ بود

عالیه

باید نسبت به وزن تولدش بسنجی

سوال های مرتبط

مامان یزدان کوچولو مامان یزدان کوچولو ۶ ماهگی
مامان سارا.سلین🫀🤎 مامان سارا.سلین🫀🤎 ۱۱ ماهگی
مامان شایانم🫶🏻🥹 مامان شایانم🫶🏻🥹 ۱۲ ماهگی
مامان آرین 😎💫 مامان آرین 😎💫 ۱۸ ماهگی