خانمها آن تی سالم باشه انومالی نباید بریم دیگه

۹ پاسخ

آزمایش غربالگری دوم نمیخواد. ولی سونو باید بری

آزمایش نازانم وله سونو اشه حتما بیگری دکترکت نینوسی بوت؟

ان تی یچی دیگه ن انومالی هم یچی دیگه ن باید بری عزیزم هرسنویی ک دکترت میگه رو‌برو

انتی هین مغز انومالی اعضای بدن

ربطی نداره عزیزم باید بری
من ان تی اوکی بود این هفته آنومالی دارم

باید بری

انومالی سالم بون اعضای بدن منالکت نشان ایات
مثلا دس پا چاو لب بینی ....

ن باید بری هرکدوم یه چیزیو نشون میدن

چرا باید بری حتما

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگي مامان توت فرنگي هفته سی‌ام بارداری
مامان کسراونینی مامان کسراونینی هفته بیست‌وششم بارداری