ب من نگفتن سونو داپلر برم
چجوریه ؟؟؟همه رفتن؟؟

۸ پاسخ

نه من نرفتم

من رفتم
چیز خاصی نیست برای بررسی دقیق تر جنین هست

من بخاطر دورشکمش فرستادن

نه من نرفتم

سونو داپلر برای بچه های با وزن پایین یا مامانایی مشکوک به چسبندگی میدن نه همه

داپلر برای جنینیه که خوب رشد نکرده و وزنش پایینه

برا همه نیست کسایی که وزن جنین شون کمه میفرستن خدایی نکرده مشکل خون رسانی نداشته باشه

وزن بچت چنده؟
اگ خوبه نمیخاد

سوال های مرتبط

مامان ایلماه مامان ایلماه روزهای ابتدایی تولد
مامان خانوم هِلو🍑 مامان خانوم هِلو🍑 ۸ ماهگی