۱۴ پاسخ

من سونو دالپر و رشد رفتم شد 2800

من یه جا رفتم ۲ملیون پونصد یه جا دیگه ۳ ملیون پونصد

نه. منم ۱۶۰۰ رفتم

من ۱۵۰۵

منم هفته پیش همین قدر دادم

ن اینجا آزادش ۱۶۰۰
با بیمه ۱۴۰۰
تو بیمارستان ۲۳۵

ب من گفتن ۲ و خورده ای..

دادم۲۳۰۰

من‌سنو وزن و داپلر رفتم ۲۱۰۰

من الان با چسبندگی دادم ۲۱۵تومن

والا سه بعدی و گفتن ۳ونیم .‌ با این حسابی که تو میگی یک و نیم خوبه وایه داپلر

نه من سونوهای ان تی و آنومالیم هرکدوم نزدیک دو تومن شد داپلر شنیدم 2500 به بالاست

تهران ۲۱۰۰ تومن

من سونو وزن داپلر نوشته بود رفتم۱۱۰۰

سوال های مرتبط

مامان شیر شاه مامان شیر شاه هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان 🤍معجزه خدا🤍 مامان 🤍معجزه خدا🤍 ۱۱ ماهگی
مامان 🦄🪷🩷نور چشمم مامان 🦄🪷🩷نور چشمم ۱۲ ماهگی
مامان لیان💓 مامان لیان💓 ۱ ماهگی